Friday, March 18, 2005

Barang mahal

Mr x : ada x makwe2 yg cun2 n baik2 dan mempunyai yahoo id?
Aben : kalau pun ada makwe2 yg cun2 n baik2 dan mempunyai yahoo id aku tak kasik kat ko
Mr x : ler
Mr x : jgn la kedekut
Mr x : member sendiri pon taknak kasik
Aben : ko semua nak, susah la camni, pupus la wanita yang bebas daripada pernah menjadi awek ko
Mr x : huihh
Mr x : dasat ko nyer ayat tuh
Mr x : aku arituh ada try nak jek awek2 jenis baik sket
Aben : lepas tu dapat tak?
Mr x : x dpt
Aben : selama ni ko dok ayat awek2 yang jenis tak baik kerr?
Mr x : hahaha
Mr x : siot ko..
Mr x : hehehehe
Mr x : bukan tak baik, tapi kurang emmmmmmmm
Mr x : aku pon taktau
Aben : hahaha
Aben : gagap ko menulis
Mr x : hahaha
Mr x : aku ayat yg jenis2 cam pakai tudung, jalan sopan santun, pemalu2 sket..
Mr x : pastu yg mcmm kuat smayang
Mr x : hahaha
Mr x : selamba je x dpt lagik
Mr x : nanti aku dpt awek baik ni, aku selamba kenalkan kat ko
Aben : kalau berani tgk 'barang mahal' kena la ada 'duit' beb :D

*barang mahal bukan bermaksud barang. duit bukan bermaksud duit. Ayat di atas bermaksud - kalau nak yang baik, diri sendiri perlu jadi baik dan berkemampuan utk menjadi seorang pemimpin. Saya menulis untuk saya.

7 comments:

Putra Loneheart said...

hehehe... monolog dalaman ke cik aben. cik aben takde 'duit'. rileks... bumi'Putra' commerce dekat aje. hehehe...

Stridz said...

monolog??..hehe. Saya copy daripada chatting session dalam YM bersama seorang rakan yg telah berpindah ke CJ. Duit ini mahal Putra,nilainya takde kat mana-mana bank di dunia ini. :D

enigmabintun said...

accidently jumped in here.. everything is actually already in your heart =) just you have to find it.. you know what you want.. just go, figure it out! bittaufiq wannajah.. =)

Stridz said...

jazakallah khair enigmabintun...insyaAllah I will when the time has come :)

Anonymous said...

errmm..dah ade "duit" ke nak beli "barang mahal" aben?...saya tengah menunggu duit utk membeli saya...saya ni barang mahal...sebab tu takde sape nak beli kottt...hahahaha...hmmm -JaMiE-

Anonymous said...

errmm..dah ade "duit" ke nak beli "barang mahal" aben?...saya tengah menunggu orang "berduit" utk membeli saya...saya ni "barang mahal"...sebab tu takde sape nak beli kottt...hahahaha...hmmm -JaMiE-

Stridz said...

ermm...rasanya belum cukup duit lagi la cik jamie. :)