Monday, September 05, 2005

Hari ini aku....

Hari ini aku berkejaran. Berkejaran utk due date assignment Electrical Machines, berkejaran utk project proposal aku bersama Abg Pejal dan Abg Man, berkejaran untuk borang yang terpaksa diserahkan kepada pihak pengurusan U. Satu-satu terpaksa dihadap. Satu-satu. Akhirnya siap jugak!

Bercakap pasal projek aku bersama senior2 aku tu. Sebenarnya aku sangat teruja. Sebab apa, insyaAllah kalau ada masa aku akan catat di sini. Sekarang masih terlalu awal. Cehh, baik tak payah habaq! hehe.

Kekadang aku terpk, sebab apa nak kena 'report' dalam blog aku berkejaran sana-sini, sebab apa kena report dalam blog aku buat itu ini, sebab apa dan kenapa? Tak boleh kerr letak cerita-cerita yang baik-baik, yang best-best dan bermutu sahaja? Aku bermonolog sendirian, cuba mencari erti sebuah kehidupan, cuba menyingkap makna sebuah catatan...buntu! Puas lagi aku berfikir, meredah semak,onak dan duri otak aku sendiri...akhirnya! akhirnya aku ketemu jawapan...yang paling hampeh pernah aku jumpa dalam sejarah skema pemarkahan menjawab soalan...

-sukati aku lerr, blog aku!-

kuikuikuikui...jgn marah haa. Nnt kena jual. Tp aku sedar, itu adalah jawapan yang kurang matang dan tidak boleh dijadikan sandaran yang cukup kuat untuk orang-orang dan mereka-mereka yang mempunyai semangat enkuiri yang tinggi. Apa boleh buat, setakat ini, itulah daya aku untuk menjawab sekaligus memuaskan hati sendiri. Apa yang baik pandai-pandailah fikir untuk dijadikan teladan, yang tidak baik itu jadikanlah pengajaran...nanti bila doa, jgn lupa doakan untuk aku semoga yang tidak baik itu dpt dihindarkan pada hari muka. Maaf bebanyak ya!

1 comment:

kak Jah said...

selamat main kejar2....