Wednesday, September 27, 2006

Ke pangkuan ayah bonda

Bilakah kali terahir kamu menghubungi ibu bapa kamu dan bertanyakan khabar mereka?











^_^

6 comments:

AuRuM said...

Bilakah kali terahir kamu menghubungi ibu bapa kamu dan bertanyakan khabar mereka?

~zyedz~ said...

macam kempen sayangi keluarga yang kat tv tu..hehe

Stridz said...

aurum - :)

dr zaidah: kempen? hehe saya tidak petah berkempen

nurul said...

sampai kesini cik aurum dan dr Z berforum yer.. igtkn kt blog hamba jer..

sayangi keluarga anda~
iwan anak yg baik oo..
dia manja ngan mak dier~

:P

p/s: apepon mama ko mmg sporting wan!!!

ShiMa said...

aa.ahh..memang manja..asik nak balik sungai petani jerk keja dia :D

Stridz said...

nurul: bila lagi nak manja dengan mak. Esok2 manja dengan org lain pulak...haha. Kalau takdak org lain, aku tumpang manja kat hang saja la.

kak shima: takdela asyik. cuma selalu la jugak. sementara ada satu keluarga saja kena balik. Esok2 kena pk dua keluarga pulak...lagi pening.

Gurau...gurau :D