Saturday, August 20, 2005

Street Soccer

Acara: Sukan Antara Biro IU - Street Soccer
Tarikh: Ahad,14 Ogos 2005.
Tempat: MMU,Tempat letak kereta berhampiran gelanggang tenis.

Image hosted by Photobucket.com
Breakfast dulu untuk mengelakkan teringat makan ketika bermain bola

Image hosted by Photobucket.com
Peserta mendengar taklimat sebelum acara berlangsung. Ada yang blurr..ada yg semangat...ada dok buat lawak...mcm-mcm ada.



Image hosted by Photobucket.com Hamdan : Biro Dakwah dan Tarbiyah...we are the champion!!

Usop : Ni kita tangkap gambar sebelum kalah kerr Abg Hamdan??



Image hosted by Photobucket.com Hamdan : Ni tolak macamni, sampai tangan cecah tanah...sampai bunyi...'krukkk'...adehh

Usop : Ha tu laa...sy ckp dah jangan lebey2...




Image hosted by Photobucket.com Aben : Gentleman, follow my lead!

Sunan : Sejak bila kita lantik dia jadi kapten tatau.

Hamdan : Huh! Semangat! Keeedah...kedah pantang kalah...walau sakit jatuh dan rebahhh...bangun lantas semula gagah..

Poksu : Weh weh...kawe oghe kelate... mu kecek molek sket aa..

Amir : Nak sepak kaki kiri ke kanan...kiri ke kanan...kiri ke kanan...kirilah. err kanan aa...




Image hosted by Photobucket.com Usop: Mana satu bola ni...ahh tidak...aku nampak bola ada dua...eh tiga..ahhh...tidakk..!!

Amir: Mai dah penyakit dia...nak kalah

4 comments:

Anonymous said...

main street soccer?? aben?? waaa.... BERUSAHALAH!!! kene g tgk gol & gincu lah lepas ni....

-aurum-

Stridz said...

yerr kami telah berusaha tetapi keputusan itu di tangan Allah. Apabila kami bermain dengan baik, apabila persefahaman sudah ada, apabila setiap pemain bermati-matian....dan kami berjaya mengikat pasukan pilihan tanpa jaringan...tiba2 hari hujan dan perlawanan tadi tidak dikira.

violet said...

mesti kenangan manis bile dapat main street soccer, kan aben?

Stridz said...

kenangan manis...yup! bukan selalu dpt turun ramai2 camtu. Dengan kawan-kawan.