Thursday, March 26, 2009

Mission accomplished!

15 comments:

tropical_jingga said...

laaa.. iwan ker tuh?? dh lama x jumpe.. sy mcm dh lupa mcmana awak... hahahaha :P

Stridz said...

eh, tu bukan saya. budak mana tatau. tiba2 suruh sy tangkap gambar dia.

aki_koba said...

fuyoh, dpt p jgk aquaria rpnya...hehehe

NoRHazwanIe said...

philharmonic bila lagi awak? hehehe...

Stridz said...

aki, insyaAllah nnt aku kongsi kegembiraan yang dibeli di LY tu...hehe

cik sakura, insyaAllah tidak berapa lama lagi :)

tropical_jingga said...

selamber wanie.. aku ajak die.. die ajak iwan.. ceh...

Stridz said...

bukan dia ajak saya la. saya bagitau wani aritu nanti bila ada masa yang sesuai saya nak pergi.

(tolong jawap bagi pihak wani)

NoRHazwanIe said...

nasib baik aben dh tlg jawabkan..

luthiyen said...

aquaria? watabout petrosains? tgk dinosaurs, heh

El-Zaffril said...

Lainnye Encik Idzwan....

NoRHazwanIe said...

hanya kerana sekeping gamba, dan caption..ramai yg comment..tak aci btol..>_<

Stridz said...

luthiyen, ticket sold out! but I've been to petrosains 10 years ago...heheh before the end of 20th century, a memorable one.

abg zafril, ultraman berubah bentuk...mmg lain.

cik sakura, saya pun tatau nak kata apa...just boleh tulis - hahaha

nurul said...

wahhh... asal tiba2 kwn aku yg srg ni semacam jd rebutan antara 2 gadis pingitan?? :>

yg mana satu... idaman kalbu...
p/s: lirik lagu p.ramlee tu..

Anonymous said...

at last..found it..
nice blog..keep it up!

Stridz said...

nurul aizam: rebutan apa pulaknye.

anonymous: thanks!